czwartek, 11 grudnia 2014

#41

Cześć :)

Ostatnio rzadko tu zaglądam, niestety mam mniej czasu na bloga. 
Zawładnęły mną konspekty, plany miesięczne, książki autorstwa Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, bloki i brystole… 


Dla wszystkich pedagogów z czymś się pewnie to kojarzy ;)  

zaczynam pracę!

Oficjalnie od stycznia, nieoficjalnie już odwiedzam moje przyszłe maluszki :)
Przyznam że bardzo się cieszę ale i troszeczkę boję.

Przedszkole do którego trafiłam  nie jest idealne, przypomina (niestety) troszkę tonąca łódź.
Mało kadry, ma środków, mało przedszkolaków…

Mam nadzieję że moją pracą, chęcią i odrobiną kreatywności uda mi się podciągnąć je za uszy i dotrzeć na spokojny ląd!

Trzymajcie kciuki!!!

A i jeszcze jedna dobra informacja, udało mi się zakwalifikować do kampanii ambasadorskiej produktów do włosów Aussie. Już nie mogę doczekać się paczki!

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

10 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ!!! Super, że masz pracę :) Praca z dzieciaczkami daje dużo satysfakcji, ale jest też czasami trudna, także dużo sił i wytrwałości życzę :) powodzenia :) i nie dziękuj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do moich postów, to może Ci się nie wyświetlają na liście obserwowanych blogów, bo nie zmieniłaś adresu? Może masz stary adres www.mojmalyswiat1.blogspot.com, a powinno być teraz www.mama-kreatywna.pl ;) A jak ot nie pomoże to nie wiem o co chodzi. Ale nie przejmuj się szykuję się kolejne rozdanie noworoczne - już mam kilku sponsorów to Ci napiszę w razie jakbyś przegapiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres miałam dobry?!? Ale usunęłam Cię i dodałam ponownie :) Działa...i oby tak pozostało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w ratowaniu tonącego statku :) Na pewno dasz radę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pracy. W obecnych czasach taki wieści są jednymi z najlepszych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje mam nadzieje,ze uda mi sie po studiach pracować w przedszkolu

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, łatwiej będzie mi Cie znaleźć!